Svrha DPF (FAP) filtera je da smanji emisiju štetnih izduvnih gasova tako što čestice čađi zadržava u sebi kada se automobil vozi na kratkim relacijama, da bi te čestice kada se za to stvore uslovi sagorio na daleko većoj temperaturi. Ako se automobil vozi pretežno na kratkim relacijama i malim brzinama čestice se gomilaju u DPF filteru. Za regeneraciju filtera (automatsko čišćenje) su neophodni određeni uslovi a ako se oni ne stvore ili kratko traju nagomilavanje čestica se nastavlja sve do trenutka kada vam na instrument tabli ispiše grešku da je DPF previše zapušen. Zajedno sa ispisvanjem greške ide i nagli gubitak snage (tzv. safe ili limp mode) i automobil praktično ne može da pređe 3000 obrtaja.
Problem DPF filtera se riješava pokretanjem regeneracije (kratkotrajno rješenje), zamjenom filtera u servisu (cijena od 800 EUR do 2000 EUR) ili uklanjanje filtera sa vozila (trajno i dosta jeftinije rješenje).
META GROUP Vam nudi opciju profesionalnog uklanjanja DPF filtera sa vašeg vozila.